Communicatieadvies

Een goede marketing- en communicatiestrategie is van levensbelang. Maar hoe zet je zo’n strategie nu precies op? Hoe positioneer je jezelf ten opzichte van de concurrenten binnen jouw markt? Welke kanalen en middelen staan tot je beschikking? Waar bevindt jouw doelgroep zich? Hoe zorg je ervoor dat je ook online zichtbaar en vindbaar bent voor je (potentiële) klanten? En… waar begin je eigenlijk?

“Diana is sterk in het planmatig aanpakken van communicatie, waarbij zij het ‘waarom’ elke keer centraal stelt. Dat maakt dat je als opdrachtgever tot de kern moet komen en een sterke boodschap neer kunt zetten. Vanuit haar ervaring, kennis en kunde stelt ze de juiste vragen en onderbouwt haar strategie met argumenten. Daarbij luistert ze goed en laat ze veel ruimte voor de wensen van de opdrachtgever.” | Geertruida Otten

Vanuit de ervaring die ik de afgelopen twaalf jaar opdeed in de marketing- en communicatiewereld, help ik je graag op weg. Ik sluit aan bij jouw behoefte. Een keertje sparren, een brainstormsessie, (samen) aan de slag met een marketing- en/of communicatieplan, jouw contentstrategie opzetten: in een oriënterend gesprek bepalen we welk aanbod het beste bij jou past.