Contentmarketing

Contentmarketing draait om het vertellen van verhalen. Het juiste verhaal, via het juiste middel, aan de juiste doelgroep. Iedere organisatie zit bomvol met goede verhalen. De uitdaging zit in het vinden van de verhalen en deze daarna zo te maken dat ze de aandacht pakken. Je doelgroep leren kennen is hierbij van essentieel belang. Net als het wegzetten van de verhalen via het meest geschikte kanaal. En binnen een heldere contentstrategie.

Samen met jou ga ik aan de slag. Heb je een contentstrategie staan, maar moet deze nog worden uitgevoerd? Ik pak het graag voor je op. Staat er nog niets op papier en weet je niet waar je moet beginnen? Met mijn advies en aanbod op maat help ik je gegarandeerd verder. In een persoonlijk gesprek bespreken we waar jij behoefte aan hebt en op welke manier ik daar bij kan aansluiten.

“Diana heeft de continue communicatie van het Da Vinci College gestroomlijnd door de basis neer te zetten voor de huidige contentaanpak. Onderdeel hiervan is het werken met persona’s; benoemen van archetypes van de doelgroep om zo gericht content te ontwikkelen. Ik heb Diana leren kennen als teamspeler, vak-expert en enorm harde werker.” | Fleur Bethlem