Kennis en ervaring moet je delen. Dat doe ik tijdens mijn trainingen én in deze kennisbank. Veel leesplezier!

peak-end-rule

Tevreden klanten met de peak-end rule: zo doe je dat

De peak-end rule is een psychologisch verschijnsel dat gaat over hoe we ons als mens gebeurtenissen herinneren: op basis van de piek en het einde. Hoe de peak-end rule werkt, en hoe je hier slim gebruik van maakt voor jouw organisatie, leg ik je uit in deze blog.

Doelgroeponderzoek: zo pak je dat aan

Waarom een doelgroep bepalen belangrijk is

Je doelgroep, ofwel: jouw ideale klant, is de persoon waarvan je wilt dat deze in actie komt na het horen van jouw boodschap. Het is daarom enorm belangrijk dat je jouw doelgroep bepaalt en leert kennen.

Contentmappen: download een format

Contentmappen: haal méér uit je content

Content ontwikkelen kost tijd. Zonde dus, om er maar één keer gebruik van te maken. Door te contentmappen vergroot je je bereik en maak je optimaal gebruik van je content.

Plan op één A4tje

Een plan op 1 A4-tje: zo doe je dat!

Jij bent op zoek naar hoe je je plan op 1 A4-tje krijgt? Dan kun je stoppen met zoeken. Het OGSM-model gaat je daarbij helpen. En ik deel een gratis download met je.

Contentstrategie voorbeeld

Contentstrategie the easy way

Contentstrategie the easy way: dat spreekt jou wel aan. En terecht. Want een goede contentstrategie neerzetten hoeft niet zo moeilijk te zijn als het lijkt.