Personeel werven lastig? Start bij de basis met deze 5 tips
De tijd dat je een vacature online gooide en de sollicitaties binnenstroomden, is al even voorbij. Maar wat doe je dan wel? Ik help je met deze vijf tips op weg.
De tijd dat je een vacature online gooide en de sollicitaties binnenstroomden, is al even voorbij. Maar wat doe je dan wel? Ik help je met deze vijf tips op weg.
De peak-end rule is een psychologisch verschijnsel dat gaat over hoe we ons als mens gebeurtenissen herinneren: op basis van de piek en het einde. Hoe de peak-end rule werkt, en hoe je hier slim gebruik van maakt voor jouw organisatie, leg ik je uit in deze blog.
In de wereld van de contentmarketing vliegen de trends je om de oren. Volgen of juist niet? En waarom?
Waarom zou je gaan bloggen? En hoe kom je aan goede blog onderwerpen? Ik geef je 6 tips. Daarmee schrijf je gegarandeerd blogs waar jouw doelgroep op zit te wachten!
Waarom is een contentstrategie zo belangrijk en hoe zit zo’n strategie eigenlijk in elkaar? Ik leg je uit hoe je een goede contentstrategie op zet. In 7 stappen.
Je doelgroep, ofwel: jouw ideale klant, is de persoon waarvan je wilt dat deze in actie komt na het horen van jouw boodschap. Het is daarom enorm belangrijk dat je jouw doelgroep bepaalt en leert kennen.
Content is king! En het creëren ervan kost tijd. Gelukkig zijn er genoeg gratis online marketing tools die jou het leven een stuk makkelijker maken. Ik deel er een aantal met je.
Je contentstrategie op 1A4-tje: dat is het content canvas. Lees hier wat een content canvas is, hoe je een content canvas ontwikkelt én ontvang een gratis template.
Jouw customer journey in beeld brengen is van essentieel belang voor het laten slagen van je contentstrategie. Hoe je dat doet, lees je deze blog.
Maak jij al gebruik van storytelling voor je organisatie? In deze blog vertel ik je waarom het een belangrijk onderdeel is van je contentmarketing, hoe het werkt en met welke vijf bouwstenen je een goed verhaal maakt.
Content ontwikkelen kost tijd. Zonde dus, om er maar één keer gebruik van te maken. Door te contentmappen vergroot je je bereik en maak je optimaal gebruik van je content.
Aan de slag met een persona en je weet niet waar je moet beginnen? Ik leg je in 5 stappen uit hoe je een persona maakt. En deel een gratis template met je.
Mijn favoriete model voor de uitvoering van een contentstrategie is het Hero, Hub, Hygiene-model (3H-model). Ik leg je uit waarom en laat je zien hoe dit model werkt.
Bloggen is leuk om te doen, maar bovenal goed voor je vindbaarheid en expertstatus. Blog je (nog) niet? Om deze 5 redenen zou iedere ondernemer zakelijk moeten bloggen.
Kernwaarden zijn belangrijk voor het verhaal dat je vertelt. En ze maken je bij het maken van keuzes. Lees hier hoe dat werkt én download de gratis kernwaardenlijst.
Jij bent op zoek naar hoe je je plan op 1 A4-tje krijgt? Dan kun je stoppen met zoeken. Het OGSM-model gaat je daarbij helpen. En ik deel een gratis download met je.
Om je eigen (online) marketing vorm te geven zijn de juiste tools onmisbaar. Ik deel vijf online marketingtools met je. Ze zijn gratis én superhandig in gebruik.
Uit onderzoek blijkt dat 97 procent van de consumenten online reviews leest als het gaat om lokale bedrijven. Je kunt als ondernemer dus niet om het verkrijgen van online reviews heen!
Contentstrategie the easy way: dat spreekt jou wel aan. En terecht. Want een goede contentstrategie neerzetten hoeft niet zo moeilijk te zijn als het lijkt.
Aan de slag met je marketingcommunicatieplan? Of een ander plan schrijven? Na het lezen van deze blog trap je in ieder geval niet meer in deze 6 veel voorkomende valkuilen.
Plan een afspraak in of stel je vraag. Ik hoor graag van je!
Telefoon: +31 6 42 181 898
E-mail: info@dianalangerak.nl
Facebook: /dianalangerak
Instagram: @dianalangerak
LinkedIn: /dianalangerak
Postadres: Van Doesburg-erf 59, 3315 RB, Dordrecht
Rekeningnummer: NL68 KNAB 0256 0105 87
KvK: 68403356
Btw-nummer: NL002034525B38
Privacyverklaring | Cookiestatement
Diana Langerak > Kennisbank